61925
2024-03-15 10:33:06

Velkommen til sportsflygruppa i Grenland Flyklubb

Sportsflyging er i prinsippet slik flyging pionerene praktiserte det i flygingens barndom. Her er det selve flyturen over landskapet, nytelsen av den ubetalelige utsikten og friheten som er hele poenget. Grenland Flyklubb har sin egen sportsflygruppe der du kan ta sportsflysertifikatet og etterhvert leie sportsfly til selvkostpris. Vi forklarer deg hvordan du går frem for å oppfylle drømmen din!

Hva er sportsflyging? | Bli sportsflyger | Lyst på prøvetime? | Kontakt oss |
Sportsflyene våre | Historien om oss | Bli medlem | Filer og dokumenter |

Bli medlem i sportsflygruppa

Blide medlemmer i mikrogruppa.

Du er selvsagt hjertelig velkommen til å melde deg inn i sportsflygruppa til Grenland Flyklubb. For å kunne fly i sportsflygruppa kreves det medlemsskap i Grenland Flyklubb og i Norges Luftsportforbund (NLF). Dette ordner man raskest på egenhånd via NLF sine nettsider.

For å melde deg inn i sportsgruppa til Grenland Flyklubb og inn i Norges Luftssportforbund gå inn på NLF sine nettsider: nif.no

Velg enten: Ny bruker. eller er du medlem av annen klubb i NIF: Log inn
Etter å ha logget deg inn velger du Medlemskap.Så søker du "Finn klubb", finner Grenlandflyklubb og velger i tillegg Mikro.

Ønsker du kun å bli støttemedlem så send beskjed til post@grenland flyklubb.no eller til medlemsansvarlig i NLF så endrer vi dette etter at du er inmeldt.

Er du fra før medlem av en klubb som er tilsluttet NLF så kan du endre ditt medlemskap til å gjelde for GFK og sportsflygruppa ved å følge prosedyren beskrevet over. Det samme gjelder hvis du i GFK er medlem av "motorgruppa" og i tillegg ønsker å fly sportsfly.

Trenger du hjelp til innmeldingen eller vil at vi skal ordne dette for deg, send en e-post til post@grenlandflyklubb.no.

Få deg en prøvetime i et av Grenland Flyklubbs motorfly for kun kroner 2500,-

Husk ungdomsdag den 23 mars