Flydag på Geiteryggen lørdag 16. aug 2014

Lørdag den 16. august vil vi, sammen med Russian, fallskjermklubben og Geiteryggen flyplass arrangere en flydag.

Det er opprettet et prosjekt med personer fra de forskjellige klubbene. Vi har denne gangen valgt å ha to personer som leder prosjektet, Steinar Kaalstad og Ole Jonny Sivertsen. Videre er Terje Traaholt og leder for fallskjermklubben Stig Thunes med i hovedkomiteen. Frode Sveinungsen er ansvarlig for PR komiteen. Der er også Øyvind Gundersen med. For økonomi er Bjørn Wold Pedersen ansvarlig sammen med Einar Fagerjord. Vi vil legge ut et organisasjonskart så fort alle rutene er "fylt ut".

En fremdriftsplan for prosjektet vil bli satt opp. Foreløpig har vi satt opp et program for dagen, men det gjenstår å kontakte de fleste, noen er imidlertid allerede kontaktet.

Men, vi trenger mye hjelp av medlemmene, både på dagen før, på selve dagen, og etter stevnet for opprydding, så vi ser gjerne at du holder av disse dagene.

Har du spesielle ideer om hva flydagen bør inneholde tar vi imot forslag med takk!

Har du spesielle kontakter som kan være til nytte for å skaffe tilveie materiell eller deltagere til stevnet, så bare ta kontakt. Det er på den måten vi kan få alt til å klaffe.

Er det spesielle ting eller saker du ønsker å delta i, i selve prosjektet "Flydag 2014 på Geiteryggen" må du bare si ifra!

Vi har foreløpig planer om en flydag etter tradisjonelt mønster, men nye ideer tar vi imot med takk!

Vi lover å informere om prosjektet underveis.

Se forøvrig hjemmesiden: www.flyoppvisning.no

Ole Jonny Sivertsen